Cea mai lungă leapsă - evăr
Mă așez comod pe scaun, îmi iau un pahar de suc[dinăla de grefe că mai am de joi :))] ...și mă apuc să scriu leapșa primita de la zuPPazThaR
Este ora 21:18 ... sper să termin pana la 22 și ceva :)) ...acuma încep.

Bauturi:

  • Cafeaua: nu beau cafea, nu știu de ce... nu simt nevoia... anu ăsta am băut până acuma 1/lună :)
  • Vinul: rosu...dulce... puțin :P
  • Berea: bleack
  • "Tăria"- pas
  • Sucul: cola, evident... și altele...nu prea contează :)) mai nou cică de grefe... sau natural de piersici
  • Ceaiul: ...doar când sunt bolnavă, și acuma nu's.

Mancare:

  • Mancaruri: sa le luăm pe rând: din cele mâncate cu lingura - supă cu tieței, preferabil de casă :) în rest nu prea; șnițel/grătar cu pireu, McChicken, cartofi prăjiți, mai rar, și nu știu...nu'mi place să mănânc :)) ...salată de vinete
  • Desert: ăăă...înghețată de ciocolată,
Cinematografie
  1. Actori: Dakota Fanning, Angelina Jolie, Bradd Pitt, Paul Walker, Adam Sandler... și alții... pe care nu'i mai caut acuma...
  2. Cateva filme:
  • Freedom Writers
  • August Rush
  • The Ultimate Gift
  • Wanted
  • 21
  • am voie și Madagascar ?!

Cu degetul pe harta:

  • Munte sau mare: munte, că nu'mi place căldura aia mare de la mare :), măcar la munte e răcoare... da, nu merge varianta trei: acasă?! :))
  • Unde as vrea sa merg: Honolulu (fără vrajă), Dubai (cine nu vrea acolo?!), Republica Moldova (ciudat, știu, dar eu vreau să merg), Elveția, Africa (undeva pe acolo) și aș vrea să mai ajung măcar odată în Germania.
  • Unde nu as vrea sa merg: USA (ui așa că nu vreau, diaia, îi bine?!)
ARTA:
  • Poet: hai să fie Bacovia :>:> cu Plumbu lui
  • Carte: [tre să fie cartea preferată?] eu pun cartea care o să o citesc: Ultimul devorator de păcate de Francine Rivers
  • Pictor: nu le am cu artele... o să ma interesez :P îmi place cum pictează prietena mea Martha Ciopașiu, se pune?!
  • Muzica: în ordinea în care'mi vin în minte: Avril, Gwen Stefani, Richard Kleiderman, Casting Crowns, Group 1 Crew, Outlandish, Cascada, Aerosmith, Evanescende, Vanessa Hudges, Keo, Dido, Ekklesia, și alții... nu neaparat tot ce cantă ei. :) [vezi aici mai mult]
  • Aforisme: Never drive faster then your guardian angel can fly!; “If people are truly, madly, deeply in love with each other, they will find a way.”; “I laugh, I love, I hope, I try, I hurt, I need, I fear, I cry. And I know you do the same things too, So we're really not that different, me and you.” ...o să mai completez aici...poate :)

Tehnologie:

  • Jocuri: Minesweeper :)) ...m`am jucat NFS Most Wanted și când eram mai mică jucam și Diablo II expanshion, acuma când mă plictisesc rău mă joc Chicken Invaders III =))
  • Site-uri: gugăl (evident), aercurat , youtube - mai rar, Facebook, bloguri multe :)
  • Programe care imi usureaza viata: Winamp, Messenger(Yahoo), Firefox, VLC player...
  • Ce ma intereseaza cel mai mult la un calculator: să meargă :)), adică să funcționeze
  • Telefon Mobil: NOKIA... de nuștiucare... nu'l mai desfac acuma să văd.
  • Ce caut la un telefon mobil: să pot vorbi la el, să nu'mi cadă din buzunar fără să simt... să scrie mesaje :)) ... și neaparat să facă și cartofi prajiți :P

Un 'Print Screen'


A trecut o ora. :)) [este 22:17] ...cu messu asta :D


"Cunoste-te pe tine insuti":

  • Nume de fete: Andrea :)), Claudia, Eliza, Marta, Naomi, Bernis...
  • Nume de baiat: Fabian, Robert, Fineas, David...
  • Jocuri de societate: table, UNO, Ligretto (cred că am scris bine), Monopolly, ...și altele... preferabil să câștig :))
  • Jocuri sportive: volley și cam atât ...dormitul se pune? :))
  • Culori: roșu, roz, negru (știu că nu'i culoare, am fost și io la desen)
  • Contraste: negru - roșu (nu m'am luat după tine, promit)
  • Floare: crin, trandafir (normal :D), primăvara e fain liliacul mov :)
  • Metal: Argintul, Aur o să fie doar la verighetă :P
  • Familia ideala: o da... eu & el si copiii noștrii [3 băieți]; el tre sa fie om serios, bineînțeles că fidel și toate alea :)
  • Animal: papagal să fim 2 :)) sau broască țestoasă
  • Masina: Mercedes ML, BMW X5 ...nu mai zic că'mi fac gând rău :)
  • Cateva calitati: optimista, punctuala, pricep repede (zic eu)
  • Cateva defecte: mă supăr greu, și uit de ce mă supăr :)), nu'mi place sa cer sfaturi, cred că sunt încapățânată... mai zice'ți voi :P
  • Ce ma scoate din sarite: când mă sperie cineva intenționat, cand vreau să fac ceva și nu'mi iese sau nu știu cum să fac și mă chinui până la nervi
  • Ce ma binedispune: să stau în parc, plimbatul alene, condusul, să dorm când plouă ....
  • Nu plec de acasa (pe o perioada mai lunga de timp) fara: haine de schimb, periuța de dinti și alte chesti de igienă, telefon, bani :D
  • Cea mai mare "nazbatie": ...nu e așa mare :) ...aveam eu 3 prietene cand eram mai mică, defpat eram mică, și mergeam cu ele prin cimitir și de pe gardu cimitirului mâncam struguri sau zmeură din gradinile oamenilor care aveau gradina pana in gardu cimitirului, pâna când odata, în timp ce eram noi pe acolo... vine cineva să'și aranjeze 'parcela' din cimitir... și noi eram toate blocate prin copaci... ce foame mi s'o făcut atunci :))
  • Intalnesti pestisorul de aur si ai dreptul la o dorinta: Mi'aș dori să'mi dea o mașină :)) ... și așa ca chestie generala, mi'aș dori să îndeplinească câte o dorință fiecăruia[și mie încă una normal, că așa io rămân pe lângă :))]
  • Ce asculti acum:


...și pe la 23 am terminat... acuma o pregătesc să ajungă pe blog :)

Noapte bună.

...și o dau mai departe la Dianna și la Kr!s
și lui zurliu
...
și cine mai vrea...
4 Responses
  1. zurliu Says:

    Nu-i bine să i se indeplinească fiecăruia o dorinţă, că se amestecă, se ciocnesc; poate unu îşi pune dorinţa "vreau să nu-i îndeplineşti dorinţa lui deia"


  2. Unknown Says:

    nu are voie asa :))
    ..acuma daca se ciocnesc asta este, ele se indeplinesc pe rand, eu imi pun ultima :)


  3. Mihai Says:

    Ti-ai gasit si tu ocupatie de 8 martie :P


  4. Unknown Says:

    pai daca de 8 martie am primit`o :) ce sa si fac?! ...


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics