ii apreciezi?!
Faci tu pentru parinti tai ce faceau ei pentru tine? Esti dispus sa stai cu ei sa povestiti, sa aveti timp impreuna cateodata si sa povestiti, nu tu sa te gandesti la cate treburi ai pe cap... si sa crezi ca oricum nu ii pasa de acelel momente. E aiurea sa spui ca ai tot timpul din lume pentru asta... pentru ca tu nu stii cat timp ii mai ai langa tine... asa ca apreciaza`ti parntii... si nu ii condamna pentru chesti care ti se par ca le fac in plus... ca nu sunt utlie... sau pentru ca te intreaba acelasi lucru de mai multe ori... gandeste`te ca poate si tu ai facut asa cand erai mic.. .si ei erau acolo ca sa iti raspunda de fiecare data... si o sa ai si tu copiii tai cu care o sa vrei sa stai cat mai mult impreuna... si atunci cand sunt mari... nu doar pana cand implinesc 18 ani.

Etichete: , , , | edit post
6 Responses
  1. Anonim Says:

    Sunt multe momente în care nu mai acordăm părinţilor toată atenţia pe care ar merita-o... Iar timpul, din nefericire, trece...


  2. zurliu Says:

    Trebuie să fac mai mult decât au făcut ei pentru mine, pentru că ei n-au ştiut ce se va alege de mine, dacă le voi putea răsplăti. Au făcut un fel de plată în avans. Eu trebuie să fac mult mai multe.
    Frumos clip, minunate gânduri.


  3. La 14 ani mama mi-a spus ca tata nu mi-a zis niciodata un "Te Iubesc"
    Acum la 16... mi-a spus ca tata i-a cerut sa faca avort cand era insarcinata cu mine... daca nu o paraseste... intr-un moment cand nu mai putea face avort...
    Pana acum 2 luni eu in acest timp mi-am urat doar tatal vitreg...


  4. Sorin J. Says:

    Wow, chiar m'ai atins cu postul asta ...


  5. Mihai Says:

    Nimeni n-ar putea sa plateasca o asemenea datorie, ca cea fata de parinti. Ramane neplatita si trebuie sa se transforma macar in recunostinta si apreciere.


  6. Unknown Says:

    Provocatoare descrierea ta:).
    Minunat filmulet.


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics