vineee... a venit primavara
la mine a venit primavara, si sper ca situatia sa nu se schimbe. asa de fain a fost azi pe afara... soare... cald, ploaia de azi dimineata nu se pune pentru ca oricum eram la cursuri... pe urma soare... am fost prin parc... si nu am mai fost de muuuuuuult in parc...
am si dormit mai de seara[ca nu pot zice ca a fost ameaz :))]... si cand ma trezesc, mi`e sete, vreau cappy de grapefruit... si nu vrea nimeni sa mearga sa`mi cumpere... iau o bluza pe mine, inchei fermuarul... ies afara, in slapi, deja e mai racoare da am zis ca pot sa trec strada asa... ajung in magazin cu o fata dinaia de 'acuma m`am trezit, nu ma`mpinge ca ma rastorn' ... si incepe vanzatoarea "o venit primavara" ...la care eu "unde?!" ... si arata cu degetu spre picioarele mele... 'imbracate' cu flip-flops... in fine, caut pe acolo si nu are suc de care vreau eu [cam ca de obicei]... si plec... ii zic ca ma duc la alt magazin :)) ...sun in casa "Clau, zi la Robert sa vina cu mine la magazin"[nu`i fain sa mergi singur] ... el atunci iesea pe poarta ca pleca nustiuunde ... ma duc cu el spre magazin cand dau de mama pe drum, habar n`am unde`o fost :) ...ii zic sa vina ea cu mine ca Robert nu se intorcea acasa... si nu vine... dar pana la urma vine dinspre magazin un prieten de a lu Robert... si cica Robert zice "Nu te duci cu soramea pana la magazin, ca i frica de cainii?!" ...si vine, omu era grabit cand sa plecam de pe loc, eu cum mergeam f lent... ma impinge si cica... "Da misca`te odata" :)) ...eu ca de obicei am ras tot drumu ...imi cumpar de la magazin, acolo iar se uitau toti ca de ce nu am sosete si sunt in flip-flips... mi`o cam inghetat picioarele, da macar am suc de care vreau eu :))

...sper ca la noapte o sa pot dormi... daca tot m`am trezit aproape la opt :)

si totusi...e cald si bine :D ...poate e asa de acuma`ncolo :)
Etichete: , , , | edit post
8 Responses
  1. Anonim Says:

    O postare veselă, în ton cu anotimpul care îşi face din ce în ce mai simţită prezenţa. Miroase a cald şi a iarbă care creşte şi cred că fiecare ne trezim dimineaţa cu ghiocei în priviri...


  2. Anonim Says:

    ham ham :)) =))


  3. zurliu Says:

    Ai putut dormi astă noapte? sau a bătut soarele prea tare? :))


  4. Unknown Says:

    clar ca am dormit :D


  5. Anonim Says:

    of... mie deja mi cald rau.. la noi in casa sunt vreo 24 de grade, dar daca stai tota ziua inauntru ti se pare mai mult. Cu mult mai mult.

    Insa ce bine ca au astazi nu am fost acasa. Am reusit in sfarsit sa ma relaxez putin cu prietenii :D

    O seara minunata iti doresc.


  6. Deia, sa stii ca un Cappy de Grepefruit este si preferatul meu, in caz ca-mi simt bateriile descarcate si am nevoie de revigorare rapida.
    Apoi, pentru intretinerea nivelului de energie, merg mai multe variante, dar in general axate pe savoarea sucului de piersici :)
    Maine sa ai o zi mangaiata de prospetimea primaverii si sa fii rasfatata cu multe flori!


  7. Unknown Says:

    s`a ascuns... primavara asta e cam timida & rusinoasa


  8. Unknown Says:

    pescarusul argintiu spunea...
    Deia, sa stii ca un Cappy de Grepefruit este si preferatul meu,

    ah ...si ...cappy de grapefruit nu e preferatul meu...dar atunci voiam dinala :) ...incerc sa nu mai beau prea multa cola ca ma doare stomacu :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics