ninge... vine primavara :))
a nins... deci nu pot sa cred... am fost undeva si am stat pe acolo... cand ies -> zapada... ninge mai ceva ca in decembrie... io m`am saturat. nu mai vreau zapada. nu`mi place zapada.

dovada:


vreau caldura... sa ma duc la facultate in bluza, sa renunt la geaca... sa nu mai fie rece dimineata cand tre sa plec pe la ore si la ameaz sa car hainele in mana sau sa`mi fie cald cu ele pe mine...



vreau primavara....nu vreau vara.... stiu...pretentii ...mofturi... da nu`mi place nici vremea aia super calda din iulie - august....


sper ca maine macar sa fie frumos pe afara...ca... e sambata :D ...si ca ...se poate!
7 Responses
  1. Mihai Says:

    "sper ca maine macar sa fie frumos pe afara..."
    dar speri degeaba, pana-n gat o sa fie maine mocirla dupa zapada ce pica in noaptea asta...


  2. Anonim Says:

    Mihai, macar nu mai ninge...si a iesit soarele...si poate fi fleasca...AM GHETE :))

    *** si e fain wallpaperu ;) ...cand ajung acasa o sa il pun la mine pe desktop :P


  3. Anonim Says:

    si numai din cauza ta ninge atata .. pentru ca iti doresti asa mult primavara :) tu esti de vina.. numai tu :P


  4. zurliu Says:

    E gata, nu mai ţine zăpada, poate să ningă cât o vrea.


  5. giuly Says:

    ninge...vine primavara :)))))


  6. Anonim Says:

    eu de cateva zile tot zic sa-mi pun hainele groase in bagaje si sa le scot pe alea de sezon...dar mi se pare ca timpul de afara e pacalitor...mai rabd putin :)


  7. Unknown Says:

    eu am noroc ca mi`s toate in dulap...si nu am ce modifica in el :D ...poate mut bluzele mai groze pe ultimul raft de jos ca sa nu ma mai apec dupa pantaloni scurti si alea ce le mai am acuma pe acolo :))


    e gata zurliu... nu mai tine...dar tot mai e vreme urata...azi dadea sa fie fain..si acuma seara..ploaie :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics