zurliu strikes back [leapsa]
sunt datoare cu o leapsa lui zurliu 

1. Tu după ce tânjeşti? 
~ tânjesc la ziua în care toți vom fi fericiți :P
2. Când ai spus ultima oară te iubesc?
~ anul trecut :) [nu se spune cui cand cum ...blabla] ...sunt cuvinte care nu le spun asa usor...
3. Defineşte fericirea în 3 cuvinte
~ libertate, iubire, veselie

4. Când ai fost ultima oară fericit?
~ in fiecare zi :D ...viața e frumoasa ;) ...de ce să nu fiu fericită?!, chiar dacă nu se vede la fel în fiecare zi.
5. Ce crezi că te face fericit?
~ nu știu... eu, prietenii, vremea de afară...familia... toate chestiile cu care am tangente [în afară de cele nașpa]
6. Când te-ai gândit ultima oară la fericirea ta?
~ nu mă gândesc la fericirea mea... pentru ca o am, poate dacă aș fi fost nefericită...m–aș fi gândit la ea...așa cu dor :D
2 Responses
  1. Anonim Says:

    Frumoasă leapşă... Şi eu mă gândesc la fericirea mea, în fiecare zi, dar nu aş vrea să tragă cineva concluzia că sunt un egoist. Sunt foarte fericit atunci când văd alţi oameni fericţi...


  2. zurliu Says:

    Ce oameni fericiţi :) frumos.


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics