m`am plictisit...
m`am plictisit. nu mai am chef sa fac nimic azi, nu am chef nici sa scriu postarea asta, dar daca nu scriu ce sa fac?! ca sunt plictisita... si pe langa ca m`am plictisit mi`e si lene... lene[de doare :)] + plictiseala...da ceva foarte fain :)).
mergeam azi pe strada ceva de genu "tu de duci sau vii", imi place sa merg incet si asa o lene aveam... am trecut si pe trecerea de pietoni, noroc ca era dinaia cu semafor si nu trebuia sa ma grabesc din cauza soferilor :D
...si mi`a placut azi ca a fost vreme faina afara... cica 10 grade acum vreo ora... sper sa nu mai vina ploile si frigu...
...nu mai am chef de nimica... as dormi... dar cum sa dorm la ora asta... ca pe urma ma trezesc noaptea pe la 12 si ma plimb prin casa ca bufnita... si asa mai stau putin si dorm mai tarziu pana maine...la ameaz :))

... si cum sa uit... tre sa spun si aici... azi am donat sange :))

si...maine e zi libera...ce bine! :D
13 Responses
  1. zurliu Says:

    Să înţeleg că articolul ăsta e unul pozitiv, nu? :))
    De la sânge ţi se trage lenea, mai precis de la lipsa lui.


  2. Unknown Says:

    zurliu spunea...
    Să înţeleg că articolul ăsta e unul pozitiv, nu? :))

    habar n`am de care e :))


  3. zurliu Says:

    Eu din câte observ e destul de pozitiv. Înţeleg că îţi place să dormi.
    Îţi place să stai, să nu faci nimic, să visezi, să nu te grăbeşti. Eh, viaţa e lungă.

    Să nu te superi, dar la fel fac şi pensionarii :))


  4. Anonim Says:

    ...hai pana la mine daca nu ai ce face sigur iti trece lenea pana ajungi:P


  5. Unknown Says:

    si ce..pensionarii nu sunt fericiti? :))
    zurliu...nu ma supar eu asa repede :P


    Cristina... numa daca ma bati mai ma apuc sa vin catre tine...

    ...si e normal sa`mi fie somn..daca m`am trezit la 6.30, nu?


  6. Mihai Says:

    Iti spun de ce anume aveai nevoie, de cineva care sa te inveseleasca :) Unde-s 2 sau chiar mai multi plictiseala vine mai greu.
    Cum sa te plictisesti cand exista atatea activitati si atatea substante care inveselesc oamenii? :D Ceva din categoria lichidelor s-ar fi potrivit de minune la volumul tau sanguin scazut. Inlocuiai in felul acesta mersul incet cu mersul pe mai multe carari :) Care-ti place mai mult?


  7. Unknown Says:

    prefer sa ma plictisesc...si sa ma pun in pat sa dorm :))

    ...si nu stiu cine m`ar putea inveseli ca de obicei eu sunt cea cu rasetele in program :))

    Mihai spunea...
    Inlocuiai in felul acesta mersul incet cu mersul pe mai multe carari
    ...nu mersi :)


  8. Anonim Says:

    M-ai făcut să râd atunci când am citit că la 12 noaptea te plimbi prin casă precum bufniţa!!! Parcă te-am şi văzut mergând dintr-o parte în alta, în ritm alert... Lasă plictiseala, trece şi ea, să ai o seară cât mai bună...


  9. LiaLia Says:

    Cu lenea nu e aşa de rău cum pare :) Dar bravo bravo din tot sufletul pentru donat de sânge!!! :)


  10. Adrian Says:

    imi pare bine ca ai donat sange,ai suflet iti pasa...
    lasa ca lenea e trecatoare edin cauza timpului asta mama lui nu mai vine caldura odata? Numai bine


  11. Unknown Says:

    o da... si la sange a fost o intreaga aventura :))


  12. Anonim Says:

    aventura :)) =)) da ce ai patit!?


  13. Unknown Says:

    Slevin... ha ha... eu?! sau cine? :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics