vreau sa... sau mai bine nu?!
cand vreau sa citesc pentru facultate cate ceva de fiecare data, dar absolut de fiecare data, imi trebuie sa fac inca 10 lucruri care`mi vin pe moment...
...ma pun pe scaun comod sa citesc...langa geam, sa am lumina buna... tot ce`mi trebuie... cand... natura... pentru inceput tre sa merg la baie... vin inapoi, gata acuma nu ma mai poate opri nimica... nu stau mult... parca mi`e sete... dar nu ma duc sa beau, am zis ca citesc acuma... dar nu pot sta nici insetata, pana la urma cedez... ma duc dupa pahar sa beau ceva... beau ceva suc ce am pe aici... mai citesc ceva... normal... ma striga mama, pana acuma azi nu o avut nimic cu mine, acuma ii trebe si ei sa ma cheme... ma duc sa vad ce vrea... mai trec 10 minute si pe acolo... si daca tot m`am dus pana jos, ce`o fi oare la TV?! ... a uite emisiunea aia cu tatuaje...ia sa vad si eu vrea 5-10 minute din ea... dupa care ma reintorc la cartea mea...care e tot pe la capitolu unu... citesc ce mai citesc... si aud un BUZZ!!! de pe mess... pe care evident eram busy, dar ce mai conteaza pentru unii?! ... in gandu meu 'nu ma duc sa vad cine e, nu ma duc sa vad cine e...' ...pana intr`un final...hai sa vad cine era :)) ...si pe urma mi se face foame... mai imi amintesc ca ar fi fain daca mi`as aduna hainele de pe fotoliu.... si tot asa....se gaseste ceva de facut in timp ce 'citesc' ... si daca e sa ma sune cineva...tot atunci o sa fie... nu inainte sa incep, nu dupa... ci doar cand sunt la mijlocul unei fraze :D ...si altele care nu`mi vin pe moment...

...deci cand va apucati de citit/invatat ....incuiati`va intr`o camera goala, doar cu 4 pereti, sau mai bine puneti pe cineva sa va incuie pe dinafara :)) ...dar sa nu adormiti pe acolo :D
15 Responses
  1. Mihai Says:

    Cand te mai cheama mama in camera sa ii zici si sa-ti administreze o bataie buna ca nu esti cuminte si nu inveti :))


  2. Unknown Says:

    nu... ca dupa aceea crede ca vreau sa ma automaltratez :)) ...o sa creada ca incep sa am probleme cu capu..si ma duce la spitalu de nebuni...si ma lasa acolo :))))
    ...ce idei am la ora asta :)))


  3. Mihai Says:

    pai exact cum vroiai tu, intr-o camera cu 4 pereti... tapitonati :)
    sau asta era sfat pentru altii ?


  4. zurliu Says:

    Din păcate la tine este ceva cronic :)) nu e că te cheamă cineva, te plictiseşti să stai doar într-un loc să înveţi când sunt alte atâtea lucruri interesante de făcut. Soluţia? nu se zice, nu e publică :))


  5. Anonim Says:

    Dacă este vorba despre învăţat - sau de cercetat, în cazul meu - nu pot să fac asta dacă nu ascult şi muzică sau dacă nu merge televizorul pe vreun program de ştiri. Prea multă linişte mă enervează la un moment dat...


  6. Unknown Says:

    zurliule...si tii solutia doar pt tine, hă?! ...esti egoist

    Cristian...Prea multă linişte mă enervează la un moment dat... ...si pe mine


  7. Sorin J. Says:

    iti lipseste asa mult vointa ? :D
    lasa ca vine sesiunea, sa vezi atunci ce vointa de citit o sa ai :))


  8. zurliu Says:

    O ţin, da. În subconştientul tău o şti şi tu dar nu îţi place. Dacă ţi-aş aminti-o, am fi duşmani după aia :))


  9. Unknown Says:

    NiRoS ... vointa mea functioneaza mai bine inainte de termenele limita :D ...dar merge... a functionat si ieri intr`un final


    zurliu...eu oricum nu am dusmani...unu pe lista nu strica :))


  10. manu Says:

    ceas, parca acolo mai descris pe mine :)) oare toti fac la fel ? :)) ce dusi cu galeata suntem totii =))


  11. zurliu Says:

    Bine, hai să fiu inamicul tău numărul 1 :))
    Faza cu voinţa te ţine toată viaţa. Dacă nu o pui la punct nu o să mergi prin viaţă lin, fără stres prea mult, nu o să te poţi concentra pe ce-i important. O să pierzi timpul pentru că nu îl organizezi. Activităţile tale au să fie ceva de genul... eh, am timp ... aoleu, mâine e termenul limită, ce mă fac? lasă că fac diseară raportul; seara, of ce chef nu am, dar ce are dacă nu îl fac? nu mă omoară nimeni.
    Ăsta e timp pierdut şi viaţa nu-i aşa lungă ca să-l pierzi :D

    Ia împarte dumneata materia ce o ai de învăţat pe zile, şi cu voinţa aia de dinainte de examen pune-te şi respectă programul :) Şi dacă într-o zi te păleşte lenea, imaginează-ţi că a doua zi va trebui să înveţi dublu. Mai bine poţi învăţa în avans cu o zi-două şi în zilele ălea poţi face ce doreşti.
    Dacă îţi propui 2 ore pe zi în care să stai concentrată doar pe învăţat, o să vezi ce bine te simţi. O să ai mult mai mult timp pentru altele.
    Asta e una dintre problemele lumii noastre. Umblăm încoace şi încolo cu o viteză ameţitoare şi la urmă ne întrebăm... "dar ce am făcut azi?"
    :) succes, ştiu că o să faci ca şi până acum, dar măcar ai o listă cu duşmani acum :))


  12. zuPPazThaR Says:

    faza cu sunatul e apropo la mine :))
    eu ce sa mai spun...la scurt timp dupa ce m-am apucat de citit mi-a venit geniala idee de a curata laptopul...pardon, tastatura laptopului...Munca de chinez...Stateam cu o penseta, scoteam cate 2-3 taste...si ma apucam sa scot firele de par/scamele cu multa migala de pe acolo...Si uite asa au trecut 2 ore :))
    Dar ma apuc eu :))


  13. Mihai Says:

    Adevarul e ca asta tine de caracter, de personalitate... si astea nu se schimba de azi pe maine si nici cu 2-3 sfaturi. Pentru moment eu cred ca cel mai bine e sa vezi partea buna a lucrurilor sau sa transformi raul in bine. De exemplu, cand ti se pare ca aveai ceva de facut si nu mai stii ce, trebuie sa te apuci de invatat si sa vezi cum iti aduci aminte :)


  14. Unknown Says:

    Mihai spunea... De exemplu, cand ti se pare ca aveai ceva de facut si nu mai stii ce, trebuie sa te apuci de invatat si sa vezi cum iti aduci aminte :) o da :))) ..imi amintesc si ce nu am uitat...si si ce nu m`am gandit inainte ca trebuie facut.


  15. Mihai Says:

    Iti spun eu, ar trebui sa fi fericita. Tu cel putin faci ceva in loc sa inveti. Pe mine ma apuca un somn teribil cand am de invatat ceva. Iar eu transform asta in ceva bun apucandu-ma de invatat inainte de culcare :))
    Toate sunt de folos, nimic nu e de lepadat :D Noi sa fim sanatosi :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics