'Andrea, tu pe cine iubesti cel mai mult?'
mi s`a spus sa mai scriu ceva pe aici... si fiind in pana de idei, il intreb pe bebe sa`mi dea o idee despre ce sa scriu... intr`un final zice sa scriu despre copii... si ma loveste o amintire sa`i zic asa :))
...eram intr`o duminica dimineata dupa biserica ma pregateam sa plec acasa, si vine un copil [am eu acolo 3 copiii dragi ;)] la mine, "Andrea, ma iubesti?" 'Da.' ...era deja foarte fericit... "Da... pe cine iubesti tu cel mai mult?" ...stau si ma gandesc putin ... 'Pe Cristina' ... "Nu pe mine?" ...'Pai tu esti dupa ea...ea e prima' ..."Andrea, da daca moare Cristina, pe mine ma iubesti cel mai mult?" ...eram un pic socata de gandu lui ...si ca sa`i raspund zic.. 'Da' ...
...trece ceva timp...
...vine Cristina..."Andrea, ce le`ai zis la copiii astia? Ca mi`o zis ca sa ma calce autobuzul" ... ii povestesc faza... intre timp apar si copiii inapoi...si cel de dinainte imi spune mie "I`am spus la Cristina ca sa o calce autobuzul"  
... da nu o calcat`o :))
... bine defapt primu loc, inainte de unu e al meu :))
Etichete: , , , , | edit post
11 Responses
  1. Anonim Says:

    ...am scapat cu viata, ce tragic e sa traiesti intr-o lume in care unii iti vor moartea:)), o sa fiu atenta cu autobuzele :D


  2. zuPPazThaR Says:

    mi-am adus aminte app de faza cu autobuzul...
    mergeam la un mom dat cu trenul si un batranel a intrat in vorba cu mine...Din una in alta...Imi zice mosulica:
    "Sti...eu si un prieten am fost la ghicitoare...Eu nu credeam in asa ceva pana atunci. Si hoasca ia- spus amicului asta ca va muri in 2 zile...si ca eu voi muri intr-un accident. Si ce sa vezi...peste doua zile prietenul asta al meu a muri. Ei de atunci eu nu am mai mers cu masina."
    Si ce-mi venea mie sa ii zic mosului?! Pai si ala feroviar tot accident e domnule draga!:))
    Dar ma gandeam ca dupa aia nu mai iese din casa...
    Cat despre copii...imi place cum gandesc :)))))


  3. giuly Says:

    ce a scris zuPPazThar suna ca un banc :))))


  4. zuPPazThaR Says:

    daca il spui cuiva pe viitor sa sti ca am sa cer drepturi de autor...o chifla...sau o bere :))
    PS:multumesc pentru ca ai avut rabdarea sa imi scri tot nick-ul...sau pentru ca ai avut rabdarea de a face 2 operatii...de copy si paste :)) ca mai nou sunt zup, zupa, zuppa...dar nu prea mai nimereste nimeni sa scrie tot :D
    Tnx giuly


  5. Unknown Says:

    hai sa ma bag... daca te uiti bine iti dai seama ca nu e copy-paste...ca ultimu R e mic :)


  6. Anonim Says:

    Modul copiilor de a se exprima este întotdeauna extraordinar... Sinceritatea lor este dezarmantă şi - dacă maturii ar reuşi să fie aşa - cred că muulte lucruri pe lumea asta s-ar desfăşura aşa cum ar trebui... M-a liniştit această postare...


  7. zurliu Says:

    O fi ciudat dar nu iubesc pe nimeni 'cel mai mult'; şi mai ciudat e că îmi convine.

    E întâmplător articolul despre iubire? m-am gândit acum la asta având în vedere data la care l-ai scris.


  8. Tyb Says:

    n-as fi vrut sa fiu in locl tau la faza asta... :)) eu n-as fi stiut ce sa zic... :))


  9. Unknown Says:

    zurliu, e intamplator ...si i`am spus de Cristina pentru ca e o persoana pe care o cunoaste si eram curioasa ce o sa zica :D

    Tyb... gaseai tu ceva de spus ;)

    Cristian, asa`s copiii, cateodata ar fi fain sa fim ca ei ;)


  10. zurliu Says:

    Deci ori nu e Cristina persoana pe care o iubeşti cel mai mult, ori nu ai o persoană pe care iubeşti cel mai mult?


  11. Unknown Says:

    ori nu ai o persoană pe care iubeşti cel mai mult ...cam asa ceva :P


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics