'te spun la mama!'
mai tineti minte cum faceam cand eram mici si ne supara cineva 'te spun la mama' / 'te spun la tata' ...e acum, mai nou, nu se mai spune asa, se zice 'te spun pe blog' / 'ajungi pe youtube' si poate de acolo afla si mama si tata :)) ...mi se intampla cateodata sa fiu undeva si cand cineva face / spune ceva "te spun pe blog" / "asta ajunge pe blog", de parca ma ajuta cu ceva, bine ca nici faza cu mama si cu tata nu prea functiona cand eram mica, decat cu fratii mei :D [si am destui] ... acuma nu spun despre nimeni pe blog ...dar data viitoare cand se va intampla... poate :))
Etichete: , , , | edit post
8 Responses
  1. zuPPazThaR Says:

    blaaaaaaaaa :))
    pune-ma pe blog nah...daca ai tupeu :)))


  2. Unknown Says:

    că ce?

    nu se pune la cerere... se pune numa dacă vreau :))


  3. Anonim Says:

    Ha, ha, nu m-am gândit până acum la "Te spun pe blog!" Interesantă idee...


  4. Mihai Says:

    La cati vizitatori or avea blogurile astea facute de amatori.... poti sa tot pui ca muncesti degeaba :))


  5. Unknown Says:

    dar din cei putini care vin... dau eu linkul si cui tre sa afle :P

    ...si daca voiam sa am vizitatori cu gramada... aveam ;) ...nu`mi trebuie sa citeasca cu miile ce scriu eu aici, pentru ca oricum nu`i intereseaza ;)


  6. giuly Says:

    pai toti vrem pe blog :>


  7. Anonim Says:

    la mine replica e "faza de pus pe blog :-? "
    evoluam, nu e tare? :D


  8. Unknown Says:

    faze de pus pe blog sunt multe...numa ca le uit pana sa ajung acasa... sau imi amintesc dar nu mai am chef sa scriu... sau nu mi se mai pare asa interesant :))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics