o zi din ianuarie (ultima din ele)
ieri... zi faina... din cateva puncte de vedere... cel mai important dintre ele: am condus... asa`mi place sa conduc... n`am luat permisu din prima... :)) nu din cauza ca nu stiu sa conduc, din cauza ca nu invatasem... am facut 21 de puncte prima data :)) ...dupa ce l`am luat si ma vedea cineva la volan "Tu ai 18 ani?" ... "Nu!" ... "pai si atunci de ce conduci?!?@#$!?" ... "Am 20." [am luat permisu cu o zi inainte sa fac 20 si de ziua mea am condus prima data :))] ...nu ma credea nimeni ca am 20.. da aia`i alta poveste :)) ...ca nici acuma nu ma crede lumea cand zic cand am... e ceva de genu "woow" =))
...si mi`era dor sa conduc... nu`mi place faza ca din cauza multora (nu unora, multora) din femei... toate sunt bagate in aceasi oala :)) ... nu am purtat semn de incepator, am zis ca ce sens are... si asa vede ca`s fata, mai pun si semnu ... e ca si cum as fi de 2 ori incepator :))

...si ieri m`am plimbat... destul :D ...dar m`as mai plimba ;))

...si plecarea de pe loc de aseara... o fost cea mai tare... :))


edit. uite... astea`s de vina :))
7 Responses
  1. asa te vreau!!!!fac astia discriminari cand is femeile la volan:)))


  2. Unknown Says:

    georgi ..si io fac :)) ..si pe mine ma dispera femeile la volan...alea inapte =)))



  3. zuPPazThaR Says:

    atat e de tare melodia....e perfecta...
    si finalul e genial...
    ops...that was a man=))

    PS.tu esti o exceptie de la regula...daca ai fi si mai calma ar fi perfect


  4. :))apoi mno mai is si incapabile nu zic ca nu!si tocmai alea au BMWuri si Mertzane.


    Mie imi place cum se chinuie tipa sa bage masina!!deci beton...nu as reusi nici sa vreau:)))


  5. Unknown Says:

    Mie imi place cum se chinuie tipa sa bage masina!!deci beton...nu as reusi nici sa vreau:)))
    exact :))

    ...si in locu tipului ma duceam mai repede sa`i parchez io masina
    ...ma gandeam ca ce ar fi pt tantile alea sa se faca parcari speciale... cu un tip care sa le ia masina la intrare in parcare si sa le parcheze el =)))


  6. Zaquelin Says:

    ...sa foloseasca bicicleta/autobuzul/trenul sau taxi daca nu sunt in stare sa parcheze o masina:))))


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics