'vrei sa ne uitam la film?'
'vrei sa ne uitam la film?' ...la intrebarea asta sa`mi raspunde`ti cu NU, daca nu va place sa va povesteasca cineva filmul de dinainte (in caz ca l`am mai vazut)... daca nu va place sa isi dea cu parerea cineva despre ce o sa se intample din 5 in 5 minute :)) ... daca ati mai vazut filmu respectiv si nu vre`ti sa fiti intrebati la fiecare faza mai interesanta "si acuma ce o sa se intample?" ... "asa`i ca ala nu e de vina?" ... "ai vrea sa fi in locul lui?" ...chesti de genu... si intrebarea cea mai enervanta (pt cei care o sa se uite cu mine bineinteles) ... 'cum se termina filmu?' =)) ... si nu, nu mi se pare aiurea sa stiu de dinainte ;) ...asa ca... cine vrea sa ne uitam la un film? =))
...promit ca NU ma abtin din comentarii, daca acuma ma uitam singura la film si il intrebam pe zuPPazThaR pe mess ce si cum o sa se intample... apoi daca e cineva langa mine, e mai simplu sa deschid gura si sa intreb decat sa scriu pe mess =))... nu de alta, mai ales daca stiu ca e cineva care stie ce o sa se intample cu atat vor fi mai multe intrebari ;))

PS. m`am uitat la Seven Pounds :)
8 Responses
  1. zuPPazThaR Says:

    vrei sa zici din 2 in 2 minute...:))
    de ex la mine cel mai aiurea a fost cand un dobitoc de coleg de clasa(pe care ulterior l-am molestat verbal) mi-a spus cine e criminalul din Saw 1 ...si acum regret :(
    Confirm faptul ca ma intreba la fiecare 2 minute: Ala ce face? Ii arata cadoul? Arata ce era in cutie? Cum se termina filmul? Ala stia ca o sa moara? O sa ii dea inima fetei? samd


  2. Anonim Says:

    ...eu vin sa ne uitam la un film (sti tu de care...) sau mai bine nu vrei sa ne uitam la mine? pun un film care l-am vazut ca sa fie si cu explicatii:))


  3. Anonim Says:
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

  4. Unknown Says:

    Vlad, nu mai fi trist, iti trece draga, se mai intampla, nu am ceva cu tine, nici nu idea aia... da nu era amuzanta cum credeai :P

    descarca`te aici :)))


  5. Unknown Says:

    am uitat... scuze Vlad, ma vei ierta?


  6. Anonim Says:

    Si eu m-am uitat la Seven Pounds..bun film. Te-am adaugat in blogroll:P


  7. Georgiana Says:

    acu' il caut...stai ...mai am un pic...revin si-mi arunc parerea:)


  8. Unknown Says:

    IlluzoricDream, filmul e chiar fain


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics