despre mine... din clasa a 12a
m`am apucat sa`mi golesc un dulapior cu 2 rafturi plinde de tot ce vrei si ce nu vrei... si am dat peste o foaie de prin liceu, banuiesc ca e clasa a 12a :)) ...ca de atunci tot bag in dulapior... si azi m`am gandit sa le scot =))
si sa vedeti ce ziceau colegii mei atunci despre mine:
esti optinista si stii sa te distrezi (Dya)
este o fata vesela (Iulia Cretu)
veselia si optimismul (Cristina R.)
soada si tot timpul bine dispusa (Dana R.)
faptul ca tot timpul rade (Iulia S.)
tot timpul Bine dispusa - razi all the time (Adalia) - all era subliniat cu vreo 4 linii
imi place ca esti foarte vesela si razi tot timpul (Mirela)
distrata mereu si skumpa (Klaudia) - de atunci se scria cu k =))
stie sa destinda atmosfera, optimista (Andreea F.)
parca are 5 anisori (Simida)
parca are 3 anisori... imi palce cum rade (Marius)
rade toata ziua dar nu pare obraznica (Paul) ...asta da =))
apreciez ca ai temperamentul sagvinic (Cipi T.)
prietenoasa, simpatica (Diana C.)
imi palce rasul ei (Ale)
si in final colegul meu de banca :))
imi da bucati (Beni)
...deci m`am schimbat? ...dupa parerea voastra in ultimi 3 ani si ceva
Etichete: , , | edit post
8 Responses
  1. zurliu Says:

    Dacă tot râsul te scoate în evidenţă nu te-ai schimbat.


  2. Adrian Says:

    e bine ca razi dar nici unul nu a zis nimic rau de tine , nici macar un defect? toata lumea are defecte. Sa nu te opresti din ras...


  3. zuPPazThaR Says:

    din punct de vedere al rasului nu te-ai schimbat...si nici cu ciupitul(vezi Beni) nu ai facut-o
    in alte privinte nu stiu

    Adrian...ce interes ar avea Hani sa iti spuna si ce au spus de rau :))))


  4. Essences Says:

    Buna. Te invit sa participi la concursul de pe blogul meu! te pup si multa bafta!


  5. Unknown Says:

    zurliu, inca stiu sa rad :)

    Adrian, imi amintesc ca am facut asta de 2 ori si o data era cu defecte si o alta data cu calitati, cealalta nu am gasit`o :D
    ...daca gaseam puneam si aia :))


  6. Unknown Says:

    zuPPazThaR, pai nu am intrebat de alte privinte :P


  7. Anonim Says:

    Eu sper - fără să cunoscu alte amănunte despre evoluţia ta în timp - că nu te-ai schimbat şi că eşti aceeaşi fată cu otimism în priviri...


  8. Unknown Says:

    optimismu meu o sa se piarda f greu daca se pierde vreodata :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics