imi place...
imi plac mie multe...hai sa va spun cateva din ele: :)
  • sa conduc... tare... si bine (nu tare prost) ...pe ploaie ...pe noapte
  • sa rad... sa`i vad pe alti ca rad... sa fie doar buna dispozitie
  • ciocolata... inghetata de ciocolata, si doar de ciocolata... si cateodata de alte sortimente
  • culoarea rooooz :P
  • primavara
  • sa mananc seminte... si sa beau o cola pe langa ele ;)
  • cola merge si singura :))
  • sa dorm... sa lenevesc in pat... sa dorm cu mana pe burta :))))
  • sa fie liniste... macar cateodata
  • ... ochii albastrii... verzi... si ochiiiiiii faini :)
  • sa merg la biserica ;)
  • noaptea cu luna plina... si cu muuuuuulte stele pe cer
  • ziua ploioasa de vara
  • sa fac misto :P ...da mi`am cam iesit din mana :))
  • sa joc table... si sa castig, bineinteles
  • ...cum sa uit... imi place...ador... sa mi se faca masaj :) :X :P
  • piersicile :D
  • cand miroase afara a 'iarna'
  • ...sa visez... interesant :))
  • cand am vocea ragusita ...
  • ...pe la facultate... dar nu cand e sesiune :)) ...imi plac pauzele...la suc :))
  • sa ma plictisesc... cateodata :)
  • ...si multe altele ;)
... o sa fac si una cu ce nu`mi place...poate... ca de la aia o sa profitati...si sa ma enervati daca o fac :)) ...aia poate fi impotriva mea... asa ca ma mai gandesc :P
18 Responses
  1. zuPPazThaR Says:

    1.si sa te iei de toti de pe drum
    2.corect...si e misto faza aia
    3.asa...sa stiu pe viitor
    4./:)
    5.Misto anotimpul...
    6+7 pentru un stomac 100% sanatos :P
    8.nu esti singura...doar ca tu pentru tine e parte din activitatea zilnica :P
    9.La faza cu linistea te sustin....pana cand am chef sa ascult muzica in blana:P
    10.ai uitat sa scri si de ai mei ;;)
    11.Aici nu te contrazic
    12.E frumoasa...e misto....mai ales daca esti la muuuuuuu....nte
    13.Dap...fain
    14.Aici nu comentez ca dupa ai pui botu :P
    15.Doar ca in ultimul timp mi-am revenit >:)
    16.Confirm acel lucru
    17.Arata bine ;))
    18.Iarna bleach
    19.Mda...
    20.Eee..de am face schimb cu profii....sa mergem in loc de suc la ore si in loc de ore la suc ... ce bine ar fi
    21.Nu esti singura
    22.Daca tu zici...


  2. ionatan Says:

    "sa merg la biserica"...la ce biserica mergi?:)



  3. Dianna Says:

    cand miroase afara a 'iarna' ...si mie imi place tare mult mirosul de rece,de iarna...
    ... ochii albastrii... verzi... si ochiiiiiii faini :) deci si ai mie :D :))


  4. ionatan Says:

    la Crestini dupa Evanghelie,nu?


  5. Anonim Says:

    ...nu stiam ca iti plac piersicile si sa dormi cu mana pe burta:)), deci am mai aflat si eu ceva...
    si vocea ragusita... si mie imi place cum suna numai sa nu fie a mea, in rest e bine.

    ...am inteles: iti place sa razi, sa visezi, sa dormi, sa faci misto, sa bei cola, nu ai uitat nimica...?


  6. Unknown Says:

    Teofil, da.


    Cristina...am uitat...probabil am uitat :)) ..de aia am lasat lista deschisa ;)


  7. ionatan Says:

    si eu tot la CdE merg:)


  8. Anonim Says:

    ...poti continua ca nu se supara nimeni, loc si timp este destul:P


  9. Nikol Says:

    "sa am vocea ragusita...."-eu vb tot timpul pe nas..am astm...si knd mai eram si eu ragusita:
    -Aooooleu,zici k esti porc,asa vorbesti!
    :)))
    asa k fereste-te sa le ai pe ambele odata!


  10. Unknown Says:

    eu ragusesc rar si f greu :)) ...dar o sa retin :))


    Cristina... alta data :))


  11. ionatan Says:

    pe la Talmaciu mergi?


  12. Sorin J. Says:

    Ce blog dragut ! O sa'mi fac timp la noapte sa'l citesc !


  13. ioi si mie imi place sa am vocea ragusita si ador rozu:D..deci abia astept sa mai vi in cluj:))) sa facem schimb de impresii roz...


  14. Imi place primavara ce si-a facut intrarea triumfala de putin timp prin urbea Capitalei! :)
    In rest, as putea scrie un roman ;)
    Sa ai o zi frumoasa si voiosa!


  15. Unknown Says:

    primavara...cred ca m`a auzit pe mine ieri..ca si aici e asa fain afara :)


  16. Lucian Says:

    si mie imi place ciocolata si inghetata, daca e doar de ciocolata :)


  17. Georgiana Says:

    si mie imi place! sa citesc blogul tau:)) zile caldute!


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics