despre mine... diverse :)
...am vazut prin mai multe bloguri chestia asta si din lipsa de altceva complectez si eu :P


Sunt adormită.
Aş vrea să am o mașină, doar a mea.
Păstrez un nasture galben care trebuie să îl dau cuiva când o să ne întâlnim.
Mi-aş dori să nu mai ningă.
Nu îmi place să îmi pună cineva mâna pe gât!!!
Mă tem de proști și de câine. :D
Aud ...da :)) ...aud pe Dani cum vorbește dincolo.
Îmi pare rău, nu–mi pare. :)
Îmi plac cireșele. :)
Nu sunt [țigană =)))] ...interesată.
Cânt doar dacă vreau!!!
Niciodată nu o să mă dau cu motoru!!!
Rar mă supăr pe cineva.
Plâng rar... și când plâng nu mă vede nimeni. :P
Nu sunt mulţumită ...ba sunt. :)
Nu îmi place (a mai fost odată) ...să fiu trezită dimineața.
Sunt confuză ...da?!@#?!
Am nevoie de idei. :D
Ar trebui să dorm mai puțin... da nu insist. :))
3 Responses
  1. Anonim Says:

    M-ai făcut să zâmbesc de la bun început, atunci când am citit că eşti... adormită. Eu mă tem numai de proşti, cu animăluţele numite câini nu am nimic... Sincer să fiu, mi-aş dori să dorm mai mult.


  2. zuPPazThaR Says:

    adormita nu esti...ca de obicei dormi mai mult de 10 ore pe zi....
    faza cu gatul o confirm
    iar cu trezitul dimineata...mai trebuie din cand in cand :))


  3. Unknown Says:

    Cristian Lisandru spunea...Sincer să fiu, mi-aş dori să dorm mai mult.
    ...pai sigur nu dormi cat dorm eu :D ...dupa cum spune si zuPPazThaR... dorm 10 ore linistita :))

    zuPPazThaR spunea...adormita nu esti...ca de obicei dormi mai mult de 10 ore pe zi....
    ...atunci eram ;)


    !!! faza cu gatu e mai mult o lege :)) =)) ...nu e voie!


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics