"tu ce vezi cand te uiti pe geam?"
Ma intreabat odata cineva "tu ce vezi cand te uiti pe geam?" ...stau ma gandesc si primu lucru ca il zic... cimitiru... defapt nici macar nu e cimitiru in prim plan sa zic asa... da il vad si stiu ca e acolo, casa vecinilor de 'peste gard' e mai aproape dar nu am zis aia, probabil ca e prea 'normal' sa vezi o casa pe geam si de aia :)) ...bine ca mai sunt... copaci, antena aia de la dolce =))) ...niste gradini ... o fantana... o strada, pe care joaca copiii fotbal, ma duceam cu bicicleta cand eram mica, iarna cu patinele :) cate`am mai facut pe strada aia... si bariera... si cerul...si daca stau in pat vad doar hornu de la casa vecinilor... si acuma fumu care il scoate :)) ...
tu ce vezi cand te uiti pe geam?
18 Responses
  1. Anonim Says:

    Văd un parc atunci când mă uit pe geam, dar uneori trebuie să mărturisesc că stau la fereastră, pierdut în gândurile mele, şi văd pe geamul sufrageriei acea lume perfectă la care visez dintotdeauna. Îmi pare că trebuie să deschid doar geamul pentru a o atinge cu degetele, dar bineînţeles că realizez că totul este doar plăsmuirea imaginaţiei mele...


  2. Adi Says:

    cineva spunea ca cel mai relaxant si cel mai bun lucru este ca atunci cand te uiti pe geam sa vezi cimitirul. si vorbesc foarte serios.
    Sunt de acord din multiple motive.
    Tu ce crezi?


  3. eu vad cand ploua sau cand e soare:D


  4. Unknown Says:

    Adi,
    nu stiu daca e neaparat cel mai relaxant, dar stiu ca am avut intr`un timp camera cu geamul catre strada... si nu`mi placea deloc.
    este relaxant... decat sa vad o casa, sau un bloc de care nu mai vad nimic altceva
    ...si cand e luna plina sa te uiti... si vezi umbre si iti fuge imaginatia :)
    ..e fain.. relaxant..probabil si bine..


  5. Anonim Says:

    ...eu nu vad nimica interesant mai bine era cimitirul, la mine e doar strada, masini, case, depozitul cu materiale de constructie, o cladire cu birouri, oameni si multi, chiar multi caini:))


  6. Georgiana Says:

    hmmmm...eu vad o lume. o alta lume. in fiecare zi e o alta lume. ti-as putea spune ce as vrea sa vad... pe mine. mi-ar placea sa ma vad pe mine pe fereastra...nu sunt egoista..pur si simplu asta mi-a venit in cap cand am citit pt prima dsata postul tau.


  7. Eu vad multe dealuri, dincolo de orasul pustiit de griji si probleme, vad natura si asta ma indeamna sa visez si sa ajung cu gandurile atat de departe. Imi place sa ma uit pe geam!


  8. zuPPazThaR Says:

    mda...
    Eu vad scoala generala si curtea scolii in care ne jucam tot felul de nebunii...ce vremuri...si implicit ii vad pe acei copii, desi putin la numar, care inca pastreaza traditia in fiecare pauza, in fiecare fara 10

    Stiu ca suna ciudat si banal, dar mai vad vad campul si DN1 in departare...iar seara e foarte frumos sa vezi un joc de lumini undeva acolo...Licurici la marginea Sibiului...

    astea sunt lucrurile...sa zicem asa "albe"...
    Din pacate negre exista foarte multe, si nu ma refer la cimitir...Ma refer la nesimtirea oamenilor care sfideaza orice norma etica(acei oameni soferi, pietoni, elevi, batrani arhaici, tarani care se vor oraseni), oameni care zugravesc o mult prea dezolanta societate, societate care ne influenteaza si pe noi, fie constient fie prin apel la subconstient...Trist


  9. zuPPazThaR Says:

    inca ceva...din cate am observat te-a cam afectat si pe tine postul meu :P


  10. Anonim Says:

    eu o vad pe femeia vietii mele cand ma uit pe geam... ea asa de mare incat oriunde ar fi o zaresc fara probleme


  11. Unknown Says:

    Vlad, defapt nu e pe geam, e in mintea ta si de aia nu vezi nimc altceva de ea ;) :))


  12. Anonim Says:

    Eu vad caminul de la cei de la Academia Militara. Caminul meu e vizavi de căminul lor, prin urmare, ei ne văd pe noi, noi îi vedem pe ei. Imi place ca de la etajul meu se vede la dusuri la etajul 1,2 si putin din 3 la ei ...ei nu ne vad dusurile, sunt in partea cealalta a cladirii...fun


  13. zurliu Says:

    Strada şi casele vecinilor; poate că de asta nu prea mă uit pe geam.


  14. kiddo Says:

    acum vad o facultate, la apartamentul la care stateam inainte de pe geamul de la bucatarie si eu vedeam dealul cu cimitirul Clujului :). Te obisnuiesti si cu asa ceva, de la un mom dat nici nu il mai bagam in seama, oricum era departe :P


  15. Nikol Says:

    Sunt multe kestii de vazut.....insa eu prefer sa admir doar plopul si vita de vie care imi bat in geam....desi stau la etajul 4....si cerul!
    Treaba cu cimitirul.......o fi relaxant sa il privesti.....dar sa mergi akolo in vizite....nu mai e relaxant.....


  16. Unknown Says:

    nikol, e chiar fain sa te plimbi prin cimitir, bine nu cu un disperat de filme de groaza... e ca prin parc... doar ca si mai multa liniste ;)


  17. zuPPazThaR Says:

    zuPPa stie :D
    ufff...imi aduc aminte de anii de liceu, cand mergeam in cimitir cu al meu coleg de banca...si ce mai filosofam....
    Ce vremuri...


  18. RaluStef Says:

    mai simplu->padurea


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics