vreau sa dorm! :)
Asa`i ca e dulce somnu cand suna ceasu?
Nu`mi plac diminetile, nu`mi palce cand tre sa ma trezesc la 8 la 9 chiar si la 10 nu`mi place, nu`mi place cand 'tipa' ceasu la mine sa ma trezesc, ma sperie :( ...cateodata uit si ce am visat noaptea respectiva. Dar maine nu e o dimineata dinaia in care sa sune ceasu, sau sa ma trezesc obligat fortat pentru ca trebuie sa plec la cursuri sau altundeva... sa nu ma sunati pana la ora 13! :))
Imi place sa dorm... dorm mult... dorm si pentru voi... nu`mi palce sa fiu trezita fara motiv, motiv serios.
E interesant ca semestru asta am un curs de la 8 dimineata la care nu stiu cat de prezenta voi fi, cu altceva in afara de trup, care va zacea acolo ca o planta :)) ...va fi interesant.
Mi`ar placea ca ziua sa inceapa la 11 cel mai devreme, pana atunci sa fie program facultativ pentru cei care nu au somn, cunosc persoane care nu mai pot dormi dupa 7 [pe cand la mine 7 e miezu noptii :))].
O viata am... si pe aia o dorm... si care`i problema?


M`am nascut obosita si traiesc pentru a ma odihni.
8 Responses
  1. zuPPazThaR Says:

    sti care e parerea mea asa ca nu ma mai repet...
    si inca ceva...daca ar incepe de la 11 te-ai deregla astfel incat 10 ar fi miezul noptii la tine :))


  2. Anonim Says:

    ...DUTE SA DORMI!!!!!!!!!!!


  3. Unknown Says:

    zuPPazThaR spunea...
    si inca ceva...daca ar incepe de la 11 te-ai deregla astfel incat 10 ar fi miezul noptii la tine :))

    ...pai sa se faca cumva fara sa mi se spuna mie :))


  4. Unknown Says:

    cristina spunea...
    ...DUTE SA DORMI!!!!!!!!!!!

    ...da eu vreau sa dorm dimineata...acuma nu e dimineata :))


  5. Anonim Says:

    Nici mie nu îmi place să mă trezesc dimineaţa, am avantajul că nici nu trebuie să fac asta...


  6. Unknown Says:

    pai nici eu... exceptie fiind miercurea :D ...asta este... dar joi e zi de recuperat ;)


  7. Anonim Says:

    Si mie imi place sa dorm pana la 11 - 12 :D,cand trebuie sa ma duc dimineata pe 7 la cursuri :| imi piere chefu de tot,iar noaptea parca a durat in somn doar 5 minute :(


  8. Mihai Says:

    Pacat.... ca ziua ta este asa de lipsita de frumusete si de interes incat ai vrea sa o mai amani pentru inca vreo cateva ore .... de somn.


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics