EXISTĂ: nu vreau & nu pot
Mă enervează când nu vreau să fac ceva și se găsește câte un deștept sau o deșteaptă să spună 'nu există nu vreau'.
Dacă tu crezi că nu există 'nu vreau' facem o încercare, pune`mă pe mine să mă duc cu cineva cu motocicleta... că o să auzi un NU VREAU de nu`ţi mai trebe să mă întrebi a doua oară, si o sa crezi ca exista :)).
Dacă crezi că nu există 'nu pot'... hmmm... să mă gândesc... pune`mă sa înot...acolo afli și de nu vreau și de nu pot în acelaşi timp :)) ...și de nu știu! Dar să luăm pe nu pot singur... nu pot să sar la săritura`n lungime la sport cat trebe... da nici dacă`mi promiţi miliarde, așa că fără fițe dacă am spus că există, atunci așa este. :P


*** și încă o chestie... de ce se comentează doar la ultima postare?? [asta nu e statistică, e ceva ce am observat eu, și nu doar pe blog la mine]
7 Responses
  1. Mihai Says:

    Asa e. Este mult mai simplu sa-i spui cuiva ca nu e bine ce vrea decat sa intelegi de ce nu vrea sau sa-i explici de ce ar putea sa vreie :)
    Niste tarani....


  2. Anonim Says:

    Corect - dacă nu vrem să facem ceva, nu facem. Partea asta cu "nu există nu vreau" mi se pare o aiureală. Parcă e luată de pre vremuri: "Nu poţi, te ajutăm, nu ştii, te învăţăm, nu vrei, te obligăm..."


  3. Anonim Says:

    sunt multi destepti, ca aia care le spun celor care si-au luat carnetul de soferi de curand "tre' sa am grija acum pe unde merg":))

    asta cu comentatul o fi tic. eu unul comentez f. rar acolo unde nu vizitez regulat. iar in cazul tau sunt la curent cu restul posturilor:)

    n-am avut vreme sa-ti spun: e cool blogul tau :D


  4. zuPPazThaR Says:

    blaaaaaaaaaaa....
    Hai sa iti zic alta chestie...daca scriai un blog cu "Nu exista nu vreau si nu pot" care crezi ca era concluzia...daca il argumentai ca lumea ma refer...
    Think:->
    Plus....exemplele pe care le-ai dat tu nu sunt de aceeasi natura cu discutia pe care am avut-o...Deci exista nu vreau si exista nu pot...


    Cat despre comentarii te invata "desteptul" cum sta treaba: In general sunt unii si aceeasi oameni care sunt interesati de un anumit blog. Asa ca il urmaresc cu adevarat. Deci acesti oameni iti lasa comment la cel mai recent post pentru ca la restul deja au comentat sau au citit dar nu au simtit nevoia sa comenteze.E destul de logic...acum intelegi Hani?!


  5. Annonimu Says:

    nu exista nu vreau ...doar vreau fara sa`mi placa ...


  6. zurliu Says:

    Deci acesti oameni iti lasa comment la cel mai recent post pentru ca la restul deja au comentat sau au citit dar nu au simtit nevoia sa comenteze

    cred că s-a referit la ultimul comentariu; eu aşa am înţeles.


  7. Unknown Says:

    m`am referit la comentarea ultimului articol... din n cate sunt :)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics