Camera sufletului meu
...aceasta camera se afla undeva pe o plaja... langa ocean, cu peretele de catre ocean de sticla, un pat imens, dinala ca din filme, ca patul regelui, asa bine dorm acolo... :P poze... pe pereti, una este cu familia mea si una este cu noi doi[aflu eu odata si cine e al doilea din poza], peretele de sticla are o draperie imensa... ce culoare sa aiba ea oare... visinie, cred ca ar fi interesant... si dulapul din colt e mare, multe rochii se afla`n el, frumoase...oare cand le port toate? ...nu, nu vreau televizor, nici calculator...pot sa vad oceanu, sa citesc o carte, acolo am alte preocupari... semineu, da vreau semineu... sa fac foc cu lemne seara, sa ma uit la lemne cum ard...si sa ma gandesc departe... sa nu uit de oglinda, o oglinda dinaia cu aspect antic, rotunda... undeva pusa acolo, si cand trec pe langa ea sa ma oglindesc :) ... sa am unde ma privi cand probez toate rochiile... si mai vreau langa geam un balansoar, sa adorm in el uitandu`ma la ocean si la valurile lui :)

14 Responses
  1. zurliu Says:

    Deja simt aerul sărat, vântul ce bate prin uşa de sticlă şi flutură draperia; ce curat e aici, oh, şi ce cameră mare. Ce se aude? ooo, sunt pescăruşii. Frumos foc e la şemineu, flăcări roşii, roz, galbene, ce fain e să stai acolo şi să închizi ochii.
    Ups, am intrat în camera ta :)) scuze.

    P.S. şi mai unge şi tu balansoarul acela că scârţâie :))


  2. Unknown Says:

    va dau voie la mine in camera...dar patul e doar al meu :P


  3. zurliu Says:

    Şi a celui din poză :)) nu fi egoistă


  4. Unknown Says:

    PS balansoaru ala scartie doar la altii, la mine nu :P :))


  5. Unknown Says:

    pai... ma mai gandesc :)) ...poate are voie :))


  6. zurliu Says:

    De fapt, în aşa cameră, e frumos să dormi şi pe jos.


  7. Unknown Says:

    are voie pe balansoar :)) daca e obosit ;)


  8. zurliu Says:

    Şi tu să-i faci vânt, ce frumos :)) Am avut şi eu un balansoar mare mai demult, şi lucru culmea, într-o noapte chiar am adormit în el. Noapte de vară, cald.


  9. Anonim Says:

    În camera sufletului tău e tare bine...


  10. Anonim Says:

    si eu vreau la tine in camera!!!!!!!!


  11. zuPPazThaR Says:

    dar deschide poartaaaaaaaaa!
    frumoasa ideea....o fi de la vreme :))
    oricum bravo...e chiar interesanta
    PS:De poza aia rezolvam cand vrei tu :)) am o camera traznet :))


  12. Unknown Says:

    da intai tre sa vad cu cine fac poza :P


  13. da la semineu se poate sta?


  14. Unknown Says:

    georgi, sa poate, poti muta putin balansoarul ;)


Trimiteți un comentariu

...si tu ce mai spui?

Clicky Web Analytics